Subject: Lelle muudatuse taotlus (v.2)
From: "Artur Kapranov" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Mar 2025 13:51:56 +0200

Tere,

Saadan Teile korrigeeritud Lelle projekti muudatuse taotluse. Eelmise
versiooni menetleja oli Annika Matson.

15.11.2023 oli kooskõlastatud Lelle projekt nr 7.1-2/23/16562-3. Ehituse
aja jooksul olid tehtud mööda ehitused. Tegelikult need mööda ehitused
olid tingitud sellest, et vältida olemasolevate kaablite rikkumist
(peamiselt keskpinge kaabel).

Kasustisteatise meenetluse (Kasutusteatis nr. 2411301/05057) protseduuri
jooksul TRAMi esindaja Tiit Harjaks pakkus uuesti kookõlastada ehitatud
trassi uue asukoha.

Seoses sellega saadan teile uuendatud projekti kooskõlastuseks.

Lugupidamisega

Artur Kapranov

projektijuht

Corle OÜ                      Tel: +372 5561 7532

Uustalu 2

Kose, EE75101             <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Harjumaa, Estonia      <http://www.corle.ee/> www.corle.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.